Sunday 9 December 2012

Testimoni GLA (hamil)


TESTIMONI :HAMIL SETELAH SETAHUN BERKAHWIN**
Assalamualaikum..
Semalam saya dapat berita gembira dari seorang customer. Dah lama tak berhubung, tiba-tiba dia msg saya di FB.

Customer: Slm Hanis, Ni Maria yg ada beli gla ngn awak hri tu
Hanis Shaklee: Salam..
Customer: Actually saya nk tya, Hanis duk saujana putra kn.. g buka buku merah kt mn ye?? Sy tak tau lh kt mna nk g.
Hanis: Alhamdulillah.. dah pregnant ke?
Customer: Syukur.. Alhamdulillah rezeki sy.. nk dekat setahun kawin

Alhamdulillah..saya yg membaca ni pun rasa syukur bg pihak pengguna Shaklee. Sy harap sy juga dpt membantu kawan-kawan atau sesiapa yg masih belum jumpa dgn suplemen yg sesuai utk meningkatkan kesuburan..

Bagaimana GLA Complex dapat membantu?
GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.
GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 ( Omega-6 Fatty Acid) yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin iaitu sejenis bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yang normal.
Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi Vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel*. Vitamin E juga membantu dalam hubungan suami isteri.

GLA Complex membantu mengatasi masalah haid tidak teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti.
Boleh baca lebih lanjut tentang GLA di post sebelumnya.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
** Setiap testimoni yang tertulis dalam laman web ini adalah pengalaman dari pelanggan sendiri dan hasil dari setiap pelanggan mungkin berbeza antara satu sama lain. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

Ingin bertanya?
Hubungi saya di gudlmac@yahoo.com atau SMS/whatsapp ke 012-9640188 (Farrah) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut. Boleh juga pm di facebok saya www.facebook.com/farrah.salesgallery

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...